Kapiel w Wannie to przygoda...


...podobno... pod warunkiem, że ma się dolane/dosypane coś fajnego. Coś co kąpiel nam uprzyjemni, a nie zdenerwuje.
W dzisiejszym poście przedstawiam Wam 3 bardzo przeciętne kosmetyki do kąpieli których wspólną kategorią jest : nigdy więcej ich nie kupię.

Zapraszam


PZ Cussons Luksja Blueberry Muffin Płyn do Kąpieli


Kupiłam w Lidlu i zapłaciłam 4,99 zł.

opis:


skład:


Na wstępie chciałabym napisać, że zdecydowanie odradzam zakup tego paskudztwa. Ten płyn zupełnie nie pachnie ani jagodami ani muffinkami. Jest śmierdzielem i żadna to przyjemność kąpać się w nim. Coś tam zalatuje z butelki, ale to wszystko na co stać ten płyn, bo po wlaniu do wanny zapach jest zupełnie niewyczuwalny. Pieni się i tyle. Nic specjalnego.
Kolor - fioletowy - że niby to takie jagody - niestety osobiście kojarzył mi się zawsze z denaturatem.

Strasznie się rozczarowałam. 



Marba Hydrozaurus Bath Pearls Perełki do Kąpieli


Kupiłam w Lidlu i zapłaciłam 1,19 zł. Wybrałam zapach JEŻYNA i o ironio perełki mają kolor zielony, który nijak mi się z jeżynami nie kojarzy. No chyba że są jeszcze niedojrzałe.

opis :


skład:


Wsypałam na raz do wanny. Woda robiła się zielona i kropka. Zapach był właściwie niewyczuwalny. Działania jakiegokolwiek brak. Większej przyjemności z kąpieli również.
Klapa, jednym słowem.



Accentra Kosmetik Płyn do Kapieli o zapachu Róży



Kupiłam w sklepie Douglas i zapłaciłam 13,90 zł.

skład chemiczny:


Jak widać na załączonych zdjęciach płyn znajduje się w szklanej (takiej z laboratorium Gargamela) butelce, która właściwie była powodem dla którego kupiłam ten płyn. Stwierdziłam, że nawet jeśli płyn okaże się beznadziejny to zostanie mi ładna, dekoracyjna butelka.

No i cóż się okazało - płyn rzeczywiście jest beznadziejny. Sama jego zdolność do tworzenia piany jest jak najbardziej w porządku to zapachu właściwie nie czułam. Coś tam delikatnie mi zaleciało z butelki różyczką i tyle. Po ptokach, wylałam do wanny i nie ma.
Zupełnie nic specjalnego
Ah został mi jeszcze ładny breloczek - serduszka.





Komentarze

Popularne posty