Wibo Summer Manicure Żelowy Lakier do Paznokci krok 1



Kupiłam w Rossmanie podczas promocji -49%. Jego cena bez promocji wynosiła 5,29 zł.

Posiadam kolor nr 6, który na paznokciach wygląda tak:


Nie lubię tego lakieru. W ogóle jakoś tak lakiery Wibo zaczęły mnie denerwować swoją beznadziejnością. Zdecydowanie muszę zrobić od nich przerwę.


Na zdjęciach może tego nie widać, ale kolor jest bardziej jaskrawy i taki fluorescencyjny. Idealny na lato, bo ładnie kontrastuje z opaloną skórą. Bardzo ładnie wygląda do sandałków.
Kolejnym (i ostatnim) plusem tego lakieru jest cena (w promocji) oraz pojemność, ponieważ dosyć szybko się kończy.
Na zdjęciach są dwie warstwy lakieru a i tak można było zobaczyć prześwity na paznokciach.
Trwałość jest tragiczna. Lakier nie wytrzymuje 2 dni na paznokciach. Byłam zdecydowanie wkurzona, bo właściwie co wieczór musiałam go poprawiać.

Bardzo często łączyłam go z

Wibo Lovely Matte Top Coat





Był to mój krok 2 tylko przy wykorzystaniu warstwy matowej innej marki.


Poza tym chciałam sobie przedłużyć trwałość lakieru, co oczywiście mi się nie udało, bo dodatkowa warstwa nie zwiększyła trwałości lakieru.
Rozczarowujące.

Pozdrawiam


Komentarze

Popularne posty