Wibo Lovely Gloss Like Gel Lakier Imitujący Efekt Lakieru Żelowego




Lakiery z serii Gloss Like Gel to jeszcze większa intensywność koloru. Formuła imitująca lakier żelowy doskonale oddaje głębię koloru, przez co manicure jest jeszcze bardziej wyrazisty. Szeroki pędzelek dokładnie kryje płytkę paznokcia już po pierwszej aplikacji.




To tyle teorii. Lakier kupiłam w Rossmannie podczas promocji -49 %. Za ten lakier zapłaciłam 3 zł. Jego pojemność to 8 ml.
Posiadam kolor bodajże 101, ale nie na 100%, ponieważ napis mi się starł i nigdzie sobie nie zapisałam. W każdym razie jest to lakier w kolorze morelowym, brzoskwiniowym lub czymś takim.

Szczerze mówiąc nie lubię tego lakieru - jest absolutnie beznadziejny. Po pierwsze, konsystencja jest bardzo płynna, rzadka, dobrze, że kolor jest raczej pastelowy na paznokciu więc nie widać zbytnio tych wszystkich smug. Po drugie, kolor wygląda ładnie na paznokciu przez dosyć krótki czas i po trzecie to jego trwałość pozostawia wiele do życzenia. Jedna warstwa nie wytrzymywała jednego dnia, zaś dwie to ok. 2 dni, ale już paznokcie wyglądały nieciekawie.

oraz przy okazji chciałam pokazać bardzo dobry zmywacz do paznokci ISANA Migdałowy Zapach



Pozdrawiam



Komentarze

Popularne posty