Uroda Melisa

Uroda Melisa Krem Silnie Nawilżający




Krem kupiłam w Biedronce, jego pojemność to 50 ml i zapłaciłam za niego 4,99 zł.


opis i skład chemiczny:


Skończyłam go już na szczęście, bo właściwie końca nie było widać. Nie lubię takich kosmetyków, które się ciągną i ciągną i może się je używa codziennie to dna nie widać. To jest właśnie ta kategoria.
Ten krem generalnie nic nie robi. Nie szkodzi, ale też nie wpływa w jakikolwiek sposób na stan skóry. Po prostu ją natłuścił i to by było na tyle. Nie zapychał przynajmniej.
Był przy tym niemiłosiernie wydajny.
Nic specjalnego.



Uroda Melisa Mleczko Kosmetyczne


Mleczko kupiłam w Biedronce, jego pojemność to 200 ml i zapłaciłam 4 zł.

opis producenta:


skład:



To mleczko jest niczym więcej tylko bardzo porządnym przeciętniakiem. Jest bardzo łagodne w swoim działaniu, nie podrażnia i nie wysusza. Delikatnie oczyszcza skórę i zmywa makijaż, ale też raczej delikatny, bo z mocnym to różnie bywało. Zmywanie makijażu oczu raczej nie jest dobrym pomysłem, ponieważ mleczko rozmazuje wszystko i dosyć długo trwa zanim się doczyszczałam skórę.
Raz użyłam go przy zmywaniu plam na czole po farbowaniu włosów i poradził sobie tak średnio. Plamy się zmyły, ale potrzeba było dosyć dużo mleczka i tarcia skóry.
Używałam go strasznie długo i dlatego osobiście będę go unikała, ale poza tym uważam, że jest dosyć przyzwoite.

Pozdrawiam






Komentarze

Popularne posty