Procter & Gamble Head & Shouders Przeciwłupieżowy Szampon z Odżywką 2 w 1 Ukojenie Relief


Szampon dostałam w pudełku HIT Kosmetyczny.

opis producenta:


skład:



Jest to całkiem porządny szampon do włosów. Codzienny taki, jednak z działaniem przeciwłupieżowym to u niego, a właściwie u mnie różnie bywa. Na początku stosowania np. spowodował u mnie pojawienie się łupieżu, a po ok. 2 tygodniach stosowania już nie. To taka ciekawostka. Mimo to bardzo lubiłam go stosować, bo przyjemnie chłodził skórę na głowie.
Szampon ma przyjemną, gęstą konsystencję i ładnie pachnie. Jest wydajny.

Nie kupię jednak więcej, ze względu na to, że reklamuje ją pewna znana osoba, za którą osobiście nie przepadam.

Chciałabym również przedstawić szampon Head & Shoulders Sport Fresh - jest to jedynie próbka (w sumie miałam takie trzy) :


opis i skład:


Był to całkiem porządny szampon do codziennego użytku. Niczym specjalnym się nie wyróżniał. Nie szkodził i nie robił spektakularnego efektu. Był w porządku i kropka.







Komentarze

Popularne posty