Czyste Piekno

Estetica Czyste Piękno Nawilżająca, Czekoladowa Maska Jogurtowa 25+


Kupiłam w Biedronce i zapłaciłam 1,59 zł. Jej pojemność to 7 ml.


skład:


Wystarczyła mi na raz i to ledwo, ledwo. Nigdy nie przypuszczałam, że napiszę coś takiego, ale opakowanie jest zdecydowanie zbyt duże natomiast ilość maseczki jest zatrważająco mała. Ściągałam palcem maseczkę po opakowaniu i bardzo cienką warstwę nakładałam na twarz. Bałam się, że mi nie wystarczy na całą twarz. Dlatego delikatnie pod tym względem.
Maseczka ma miłą, kremową konsystencję. Bardzo, naprawdę bardzo ładnie pachnie czekoladą. Nie taką chemiczną tylko roztopioną (jak dla mnie). Bardzo przyjemnie się z nią leżało w wannie.
Maseczka dobrze nawilża skórę. Dosyć szybko w nią wnika, jednak to działanie jest krótkotrwałe. Poza tym zapchała mnie i pojawiła mi się krostka na brodzie, więc uwaga.

Osobiście nie kupię ponownie, bo wszystko co mnie zapycha trafia do kosza.

Pozdrawiam

Komentarze

Popularne posty