Smart Girls Get More Nail Enamel Lakier do Paznokci



Posiadam kolor nr 18 - jasnofioletowy, pastelowy.



Lakier ma pojemność 4,5 ml, kupiłam go w Drogerii Natura i zapłaciłam 2,39 zł


Tak oto prezentują się moje piękne stopy (opalone tam gdzie nie mam pasków od sandałów) i dłonie (powyżej) pomalowane tym wielce irytującym lakierem do paznokci.
Lakier jest beznadziejny. Jedna warstwa wygląda koszmarnie - sam smugi. Dwie warstwy (widoczne na zdjęciach) wyglądają troszkę lepiej, ale i tak smugi są widoczne. Zależy także od tego jak bardzo się przykładałam do pomalowania paznokci i jakie miałam światło. Lakier wygląda brzydko na dłoniach, a właściwie to dłonie wyglądają brzydko z tym lakierem na paznokciach. Trwałość jest oszałamiająca i wynosi cały 1 dzień.
  Fakt jest lato i to troszkę może zrekompensować tą badziewność, ale ja nie przepadam za takimi gniotami. Okropny lakier. Na szczęście szybko się kończy i to jest jego jedyny plus.


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty