Pierre Rene My Secret Lip Balm Pomadka Ochronna Beige


Opis producenta:


skład:


Pomadka wygląda tak:


Kupiłam ją w Drogerii Natura i zapłaciłam 2,99 zł. 


Badziestwo jakich mało. Zupełnie bezwartościowa pomadka.
Od razu zaznaczam, że bardzo lubię różnego rodzaju mazidła, oraz mam coś takiego, że jak nie mam nic na ustach to je oblizuję, skubię, podgryzam i co tam jeszcze mi się pomyśli. Dlatego właśnie zawsze staram się coś mieć na ustach... i nie mam tutaj na myśli opryszczki.

Ta pomadka spodobała mi się w sklepie, ale już podczas pierwszej aplikacji wiedziałam, że się nie polubimy. Czas jaki spędziła na moich ustach wynosił dokładnie 5 minut, znikała i wysuszała je. Usta były jeszcze bardziej wysuszone niż przed użyciem.
Muszę jej oddać sprawiedliwość, że usta wyglądają naprawdę ładnie po pomalowaniu (cóż z tego) i jest bardzo wydajna (niestety).

Komentarze

Popularne posty