Global Cosmed BeBeauty Orchidea i Mleczko Bawełniane Płyn i Żel do Kąpieli



opis producenta i skład:


Kupiłam w Biedronce w cienie 4,99 zł.
Jego pojemność to 1,5 l.

Szczerze mówiąc to było to straszne paskudztwo. Nigdy więcej nie kupię tej wersji zapachowej. Miałam przez cały czas denerwujące wrażenie, że wlewam płyn do prania obrusów. Zapach też mi się nie podobał, był zdecydowanie zbyt perfumowany. Jedyne co mi się podobało to to, że jest go dużo, więc wlewałam morze płynu do wanny i miałam mega wielką ilość piany. I to było zarąbiste, bo się wylegiwałam w cieplutkiej wodzie.
Bardziej podobała mi się wersja z Różą i Mleczkiem Kokosowym KLIK

Zdarzało mi się wykorzystywać ten płyn do umycia wanny... bez komentarza, ale tak średnio się sprawdzał.

pozdrawiam

Komentarze

Popularne posty