Cien Everyday Shampoo APPLE Szampon do włosów o zapachu Jabłka


Kupiłam go w Lidlu i zapłaciłam 3,49 zł.
opis producenta:


skład:


Powiem Wam, że jestem naprawdę, ale to naprawdę bardzo zadowolona z tego szamponu. Idealnie sprawdził się do mycia armatury łazienkowej. ;-) Nawet kamień z węża mi rozpuścił ;-)
To był czysty sarkazm, bo tak naprawdę jest to tak koszmarny szampon, że chyba nigdy nie miała gorszego.
Jedynym plusem był przyjemny zapach zielonego jabłka (łazienka naprawdę bardzo ładnie pachniała).
Szampon niesamowicie plącze włosy, wysusza je, są sianowate i przetłuszczone jednocześnie. Zupełnie nie chcą się układać, są oklapnięte i wyglądają tragicznie. Na nic pomoc odżywki, maski, lakieru czy pianki do włosów. To ten szampon swoim okropnym działaniem rozwala nam włosy.
Tfu tfu tfu nigdy więcej.


P.S. Teraz będzie przerwa w blogowaniu, gdyż ponieważ jadę podbijać Czechów i mam nadzieję, na przywiezienie dużo Krecika. Pozdrawiam




Komentarze

  1. z Cien chwaliłam sobie kiedyś balsam do ciała :D danego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam parę kosmetyków z Cien i wszystkie były "tfu tfu tfu nigdy więcej" :D Biedronkowe kosmetyki są za to moim zdaniem całkiem fajne ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty