Barwa Naturalna Szampon Żurawinowy Zwiększający Objętość z Kompleksem Witamin


Szampon ma pojemność 300 ml, kupiłam w sklepie spożywczym i zapłaciłam 5,09 zł.

opis producenta i skład:



są niestety dosyć mętne, ale bardzo trudno było cokolwiek uchwycić moim aparatem.

Szampon no cóż, nie przepadam za nim, ale tylko dlatego, że zupełnie się nie sprawdza na moich włosach. Używam go tylko do zmywania oleju z włosów i nie podoba mi się efekt. Jest jednocześnie i bardzo mocny w działaniu wysuszającym i niedomywający kosmetyków z włosów. W ogóle po umyciu włosy były sztywne jak druty i szorstkie w dotyku. Potrzeba było dosyć mocnych masek i odżywek, żeby nabrały odpowiedniej miękkości. Nie byłam jednak zadowolona z efektu, bo włosy wyglądały po prostu brzydko. Na mojej głowie osiągnęłam jednocześnie efekt przesuszenia i przetłuszczenia.

Na plus mogę powiedzieć, że ładnie pachnie i ma bardzo ciekawy kolor.






Komentarze

Popularne posty