AVON BIG & FALSE LASH Volume Mascara


Tusz ten znajdował się w pudełku Hit Kosmetyczny, którego całą zawartość możecie zobaczyć TUTAJ




Szczoteczka na początku używania:



Tak zaś wygląda szczoteczka po miesiącu stosowania :


cudownie oblepiona ;-)

Właściwie to nie wspominam najlepiej tego tuszu. Dla mnie był to straszny badziew. Wydawało mi się na początku, że będzie super, ale dosyć szybko spadło na mnie rozczarowanie.

Opakowanie jest bardzo grube, dosyć nieporęcznie się go używa. Jestem jednak fanką troszkę "szczuplejszych" opakowań.
Szczoteczka jest gruba, nie wyprofilowana, bardzo szybko oblepiła się tuszem, przez co dosyć trudno było pomalować rzęsy. Kolor jest intensywny i głęboki, ale cóż z tego skoro dosyć szybko znika z rzęs. Najbardziej jednak wkurzające było to, że tusz składał się właściwie w całości z farfocli, śmietków i nie wiadomo czego. Zero czystego tuszu.
Dopełnieniem badziewności było jednak to, że po miesiącu stosowania zaczęły mnie niesamowicie piec i szczypać oczy. Aha i jeszcze jedno, producent zaleca zużyć tusz w ciągu 3 miesięcy od otwarcia.


Komentarze

Popularne posty