La LUXE Paris Sexy Maxi Extra Lash Mascara Tusz do Rzęs Pogrubiająco - Podkręcający



Kupiłam go w Biedronce.


skład:


Szczoteczka była bardzo elastyczna, wyginała się podczas malowania rzęs. Miała taki dosyć ciekawy kształt, chyba nigdy takiego nie widziałam i nie miałam.


Tusz ma ładny, czarny kolor. Dobrze pokrywa rzęsy. Mniej więcej w połowie dnia znika, więc wieczorem nie ma śladu na płatkach i nie ma co zmywać.


Lubię poznawać nowe kosmetyki, ale ten tutaj niestety nie sprawdził się u mnie, ponieważ po 2 tygodniach stosowania musiałam z niego zrezygnować. Bardzo podrażniał mi oczy i bardzo mnie piekły.
Poza tym byłam pozytywnie nastawiona i jeśli znajdę kiedyś wersję żółtą w promocji to z całą pewnością sobie kupię. Zwłaszcza w takiej cenie. Jest to po prostu zwykły, codzienny tusz do rzęs, który pogrubiał je delikatnie, ale czy podkręcał? nie mam pojęcia. Nie zauważyłam.
Mimo to byłam zadowolona.

pozdrawiam

Komentarze

Popularne posty