w7 Chunky Lips Pomadka w Kredce


Kupiłam ją w Drogerii Natura za 5,99 zł.

Posiadam odcień SUMPTUOUS

skład:


Kolor kredki wygląda tak:


na dłoni zaś, wygląda tak:


Zdjęcia nie oddają niestety intensywności koloru tej pomadki. Również opakowanie jest troszkę mylące, bo jest bardziej stonowane i szczerze mówiąc nie spodziewałam się aż tak intensywnego koloru. Kolor jest bardzo neonowy i różowy. Fajnie wygląda w słoneczku, ale pierwsze wrażenie było raczej niefajne ( delikatnie mówiąc).

Generalnie to jest to bardzo kiepski kosmetyk. Nie lubiłam się nią malować i zupełnie nie polecam.

Pomadka znajduje się w wysuwanej kredce i jej długość jest dosyć znaczna. Jakie było moje zdziwienie, kiedy to zużyłam ją dosyć szybko, fakt malowałam się nią kilka razy dziennie, ale 3 tygodnie to chyba mój rekord.
Poza tym złamała mi się i dobrze, że ją jakoś upchnęłam w opakowaniu i się przykleiły ze sobą części to mogłam używać dalej.
Dlaczego używałam kilka razy dziennie? bo pomadka jest bardzo, ale to bardzo nietrwała, na moich ustach wytrzymywała ok. 15 minut po czym się rozpływała w powietrzu.
Pomadka w opakowaniu bardzo szybko i łatwo się ściera, właściwie to gołym okiem można zobaczyć jak znika z opakowania.

Z powyższego opisu wynika zatem jasno, że nie jest to najlepszy kosmetyk. Właściwie to wszystko przemawia na jej niekorzyść.

Jest jednak jedna fajna "rzecz", która mi się podobała - po nałożeniu na usta tworzy taką tłustą warstwę, która bardzo przyjemnie wpływa na stan ust. Co prawda ten efekt znika razem z pomadka dosyć szybko, ale jest to dosyć ciekawe uczucie, właściwie pierwszy raz się z czymś takim spotkałam.  

Komentarze

Popularne posty