Unilevel Dove Purely pampering hand cream with shea buter and warm vanilla, Odżywczy krem do rąk z masłem shea i ciepłą nutą wanilii


Krem kupiłam w Biedronce w cenie 3,99 zł, jego pojemność to 75 ml.

opis producenta:


skład:


Byłam bardzo rozczarowana tym kremem. To tak na początek chciałabym powiedzieć. Krem ogólnie jest drogi, ok 10 zł trzeba za niego zapłacić, zaś jakość pozostawia wiele do życzenia.

Jestem maniaczką i fanką kremów do rąk. Używam ich kilka razy dziennie. Poza tym dosyć często myję ręce, więc bardzo pilnuje, żeby później nałożyć krem.
To to powyżej bardzo mnie denerwowało, bo :

- zapach jest miły dla nosa tylko na początku, po roztarciu zostaje coś takiego mdłego, że niedobrze się robi. Z czasem się przyzwyczaiłam i rzeczywiście coś tam waniliowego wyczuwałam.
Jest absolutnie nieodpowiedni na ciepłe dni. W lecie - boa dusiciel. Absolutnie odradzam, właśnie ze względu na zapach używania gdy wysoka temperatura i słoneczko grzeje

- działanie, jakie działanie? Krem oblepia ręce, bardzo nieprzyjemne wrażenie i dodatkowo zbierałam wszystkie brudy na dłonie. Po 5 minutach od nałożenia musiałam umyć ręce i miałam ciągłe wrażenie, że są brudne.

Na szczęście w miarę szybko się skończył, ale już właściwie go męczyłam, a nie cierpię takich kosmetyków, które ciągnę za uszy i nie wiadomo co z nimi zrobić.
Bardzo się zniechęciłam i w sumie zaskoczyło mnie, że jest taki niefajny, bo żele pod prysznic absolutnie cudowne są.
Nic to, tego kremu nigdy więcej.


Komentarze

Popularne posty