Shiny Box Majowo Mi

Dzisiaj przedstawiam Wam zawartość pudełka Majowo Mi by Shiny Box. W pudełku znalazło się 6 pełnowymiarowych kosmetyków, a jego cena wynosiła 49 zł.

Zawartość Mojego pudełka wygląda tak :

Efektima Shea Miracle Masło do Ciałą Olejek z Masła Shea & Masło Shea + Olejki z Omega 3/6


Sugerowana cena producenta 16 zł za 250 ml.




Joanna Naturia Body Peeling Myjący z Truskawką - RECENZJA

Sugerowana cena producenta 3,98 zł za 100 g.



Oillan Active Bioaktywna Emulsja do Mycia i Kąpieli

Sugerowana cena producenta 25 zł za 200 ml.



Schwarzkopf GlissKur Oil Nutritive Maska przeciw Rozdwajaniu

Sugerowana cena producenta 24 zł za 200 ml


Delia Cosmetics Plastry z Woskiem do Depilacji Ciała Truskawka

Sugerowana cena producenta to 6 zł za opakowanie



APN Cosmetics Intensywnie Nawilżający Krem na Dzień

Sugerowana cena producenta to 34 zł za 50 ml.




Moja opinia : Jest to moje pierwsze pudełko Shiny i jestem z niego bardzo zadowolona. Samo pudełko jest ładne i zdecydowanie tak szybko go nie wyrzucę. Jestem bardzo zadowolona z zawartości. Cieszę się, że oprócz kosmetyków bardzo popularnych jak np. peeling Joanna jest również krem APN, bo szczerze mówiąc pierwsze słyszę o takiej firmie, więc jestem ciekawa.

Myślę, że jeszcze kiedyś skuszę się na tego Boxa.

Pudełka Shiny Box Możecie zamawiać tutaj : http://shinybox.pl/?ref=a7e6fdd













Komentarze

Popularne posty