Schwarzkopf, Perfect Mousse, Permanent Foam Color


Kupiłam ją w zestawie z odżywką do włosów farbowanych Schwarzkopf za 15 zł w Biedronce.

Wybrałam kolor 300 Brązowa Czerń:


Efekt koloryzacji powinien wyglądać tak:


skład opakowania:


składniki:


Zawartość kartonika:


Złożenie buteleczki z pompką było dziecinnie proste. Ogólnie jestem nastawiona pozytywnie do tej pianki. W bardzo łatwy i przyjemny sposób można zafarbować włosy.
Instrukcja była jasna i prosta. Czas koloryzacji - ok. 30 minut też. Pianka nałożona na włosy nie spływa z nich i nawet "przyjemnie" pachnie. Wiadomo, że nie jest to jakiś super nie wiadomo jaki zapach, ale można dać radę przez te 30 minut.

Miałam jedno "ale " , a mianowicie po zmieszaniu ze sobą emulsji i żelu i po wstrząśnięciu w pojemniczku powstaje nam piana, której jest dosyć dużo i którą niestety trzeba zużyć w całości. Czy wspominałam, że jest jej dużo... no właśnie. Ja mam włosy krótkie i spokojnie połowa tej buteleczki wystarcza na pokrycie całej głowy. Uważam to za straszne marnotrawstwo kosmetyku, no ale cóż przebolałam to jakoś. Spowodowało to jednak to, że więcej nie kupię, zwłaszcza, że do tanich nie należy ( rzecz względna).
Przyjemnie było jednak ją zużyć. Bardzo pozytywnie jestem nastawiona.

Efekt koloryzacji również mi się podoba. Na zdjęciu poniżej widać efekt zarówno przed jak i po, dlatego, że aparat nie uchwycił przyciemnienia włosów o jeden ton. bo właśnie to zrobiła ta pianka. Pokryła moje siwe włosy i przyciemniła je o ton, tak, że mogłam mówić, że mam brązową czerń na włosach lub ciemny brązowy.


Dodatkowo były fantastycznie lśniące i genialnie odżywione. Odzywka, która jest dołączona do pudełka jest bardzo, ale to bardzo dobra. Niesamowicie odżywiła włosy po farbowaniu. bo właśnie, po zmyciu pianki, włosy są sztywne jak druty i bardzo szorstkie. Odżywka w fenomenalny sposób je odżywiła i później nie miałam żadnych problemów z przesuszeniem włosów.

Trwałość koloru wynosiła ok. 2 miesięcy, przy czym farba znikała stopniowo i subtelnie, odsłaniając pojedyncze, siwe włosy.

pozdrawiam


Komentarze

Popularne posty