Coty Miss Sporty Hollywood Forever  Long Lasting Lipgloss up to 8hr


Kupiłam w Rossmannie, zapłaciłam 2,69 zł, jego pojemność to 8,5 ml.

Posiadam kolor:



Gąbeczka do nakładania smarowidła na usta jest normalna i zwyczajna, jak w większości błyszczyków i wygląda tak:


Na zdjęciu widać również jego kolor. Błyszczyk nie ma drobinek błyszczących, czy czegoś innego. Jest to po prostu zwykły, prosty w swej budowie błyszczyk. Bez polotu i szału.
Kolor jest raczej pomarańczowy na ustach. Nigdy takiego nie miałam. Wyglądał nawet ładnie, tak zwyczajnie.
Wyjeżdża poza kontur ust, co mnie denerwuje.

Nic specjalnego.

Komentarze

  1. dostalam go chyba kiedys i wywalilam.nielubie tego typu kosmetyków do ust

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja błyszczyki lubię, ale w tym wypadku cieszę się, że zapłaciłam za niego tak mało.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty