Burnus Kamill Shower & Care with refreshing rhubarb fragrance Żel pod Prysznic Mleczko Rabarbarowe


Żel kupiłam w Lidlu, zapłaciłam 2,39 zł, jego pojemność to 250 ml.

Opis producenta:


skład:

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Parfum, Coco Glucoside, Glyceryl Oleate, Styrene/Acrylates Copolymer, Citric Acid, Denatonium Benzoate, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Limonene, Citral, Benzyl Benzoate.


Szczerze mówiąc był to paskudny żel pod prysznic. Zapach był lekko niefajny. Mój mąż mówił, że pachnie mokrą ścierką do podłóg. Ja nie miałam takich skojarzeń, ale zapach nie był ani miły, ani relaksujący, ani kojący. Ot takie zwykłe coś, czym można się umyć i tyle, bo żel miał dobre działanie myjące, pieniące itd.. Skończyłam i więcej nie kupię. Troszkę się zniechęciłam do żeli Kamill.

Komentarze

Popularne posty