Witam,
dzisiaj pojawi się dłuższa recenzja, dwóch kremów Mincer Pharma. Są to tylko próbki, ale pozwoliły mi one wyrobić sobie "jakieś" zdanie na ich temat.
Pierwszym z nich będzie :

MCR Corporation, Mincer Pharma, AntiAllergic, Nawlżająco – Kojący Krem na Dzień No 1101 Cera Wrażliwa
Przechodziłam kiedyś koło drogerii i przez szybę zobaczyłam właśnie te ulotki. Weszłam i wzięłam sobie właśnie taki pakiet :

Próbki te wystarczyły mi na 18 dni używania. Używałam wyłącznie na dzień, pod makijaż.


Jestem bardzo zadowolona z działania tego kremu, wręcz zachwycona. Niestety sklep posiadał próbki, ale pełnowartościowego kosmetyku nie, więc obejdę się smakiem.


Mincer Pharma pojawia się dosyć często w sklepach w postaci próbek, ale gorzej z ich zakupem. Czasami coś przetestuję i wrażenia są różne, ale ten krem jest naprawdę godny uwagi.

Konsystencja jest jednocześnie lekka i kremowa. Bardzo dobrze rozprowadza się po twarzy, szybko wchłania. Nawilża i odżywia skórę. Po użyciu, skóra jest gładka i bardzo miękka. Fantastycznie nadaje się pod makijaż. Bardzo lubiłam się nim smarować.

oraz

MCR Corporation, Mincer Pharma, AntiAllergic, Nawilżający Krem na Dzień do Redukcji „Pajączków” No 1201 Cera Naczynkowa


Jak widać na zdjęciu miałam 7 próbek. Wystarczyły mi na ok. 20 dni używania. Nakładałam krem rano, pod makijaż.


Muszę powiedzieć, że jest to całkiem porządny krem. Co prawda wersja powyżej bardziej odpowiadała mojej skórze, ale jak na krem na naczynka był całkiem, całkiem. Zaznaczam od razu, że nie mam problemów z naczynkami, ale jeśli mam okazję przetestować taki krem, to korzystam i działam profilaktycznie, zwłaszcza na policzkach.


Krem ma bardzo przyjemną, lekką konsystencję. Używałam już kilku kremów do cery naczynkowej i szczerze mówiąc ich konsystencja była zawsze ciężka. Tutaj tak nie jest. Krem jest przyjemny, świetnie się sprawdza pod makijaż. Ma całkiem znośny skład i te substancje, które wpływają na szczelność naczyń są na dosyć wysokiej pozycji.
Jedyne co mi "przeszkadzało" to zapach, ale kremy na naczynka zawsze dziwnie pachną. Osobiście kojarzył mi się z poparzoną skórą. Ja to mam skojarzenia ;-).

Znacie takie kremy? Polecacie?

Pozdrawiam. 


Komentarze

Popularne posty