Mydliny

Lubię używać mydeł w kostce. Zarówno do mycia rąk jak i całego ciała. Zawsze jakieś w domu jest. Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam kilka, których używałam od dłuższego czasu.

Betasoap, Linda, Delikatne Białe Mydło, Francuska Róża i Mleczko z Bawełny

Delikatne mydło pielęgnacyjne doskonale odświeży Twoją skórę, pozostawiając ją czystą i przyjemnie pachnącą. Polecane do codziennej pielęgnacji całego ciała. Formuła wzbogacona o mleczko z bawełny oraz organiczny, certyfikowany ekstrakt z francuskiej róży.


skład: Sodium Palmate, Sodium Palm Kernelate, Aqua, Parfum, Glycerin, Palm Acid, Rosa Gallica Flower Extract, Sodium Chloride, Rosa Damascena Flower Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Palm Kernel Acid, Lecithin, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Glyceryl Stearate, Gossypium Herbaceum Extract, Tetrasodium EDTA, Tetrasodium Etidronate, Cl 77891.

Mydło kupiłam w Biedronce i zapłaciłam 1,26 zł.
Szczerze mówiąc nie lubiłam używać. Może i było tanie, ale strasznie nieporęczne, przynajmniej na początku. Pachniało raczej zwyczajnie, mydłem. Było dosyć twarde, bardzo trudno się rozmydlało. Potwornie wysuszało mi dłonie.
Same wady.
Nie kupię więcej.


Betasoap, Fruit Kiss, Travel Marocco - Japan - Hawaii


Zestaw zawiera 3 mydła po 100 g każde. Kupiłam w Biedronce i zapłaciłam 2, 89 zł.


W skład zestawu wchodzą:


Zrobiłam to zdjęcie gdy już użyłam kilka razy tego mydła. W zasadzie nie jest takie złe. Przyjemny, zielony kolor, troszkę sztuczny i zmywa się pozostawiając mniej ładny zielony kolor. Dobrze się go używało. Było miękkie, nie wysuszało dłoni. Pękało od braku wody.


Ładny kolor, troszkę podrasowany i w trakcie używania stawał się bledszy. Miękkie mydło, pęka od braku wody. Nie wysusza dłoni. Przyjemny, kremowy zapach i nic więcej.


Właściwie to identyczne jak dwa powyższe. Kolor jest ładny, ale tylko na początku, później blaknie.
jest to mydło miękkie, dobrze się nim mydli dłonie. Nie wysusza i nie podrażnia. Pęka gdy zostanie wysuszone.






Komentarze

Popularne posty