Lovely Nail Care Cuticle Exfoliator with Aloe Vera Extract Preparat do Usuwania Skórek z Wyciągiem z Aloesu


Kupiłam ten preparat w Rossmannie, jego pojemność to 10 ml, zapłaciłam 7 zł.

Pędzelek wygląda tak:


Ułatwia usuwanie skórek, zawiera kombinację ścierających mikroskładników o kulistych kształtach, pozwalających na delikatne usunięcie narośniętych skórek. Dzięki zawartości aloesu zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia, a także odżywia i wygładza.

Składu brak. Sposobu używania brak.


Hmmm, no nie, zdecydowanie to nie był dobry kosmetyk. Zupełnie nie trafiony w moje potrzeby kosmetyk. Właściwie to nic nie robił. Nie no, nic jest słowem zbyt mocnym, może coś tam robił, przynajmniej na początku, jednak po tygodniu regularnego stosowania - smarowania skórek raz dziennie - pojawił się u mnie ich przebarwienie na niebiesko. Wyglądało to tak jakbym miała brudne lub odmrożone paznokcie. Nie było mowy o pomalowaniu paznokci, bo wyglądało to po prostu kiepsko. O dziwo, przy nieregularnym stosowaniu również się coś takiego działo.
Na początku stosowania widziałam jeszcze, że skórki zostały nawilżone, ale było to działanie dosyć krótkotrwałe i powierzchniowe. W miarę używania preparatu ich stan się nie poprawiał.

Troszkę rozbawiła mnie ilość ścierających drobinek, które w żaden sposób nie mogły usunąć narośniętych skórek.

Niestety, ale nie jest to kosmetyk dla mnie. Skończyłam z przyjemnością.


Komentarze

  1. Nie miałam go nigdy :P Ja do skórek lubię Remover z Sally Hansen :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że nigdy nie miałaś. Choć spotykałam się z recenzjami pozytywnymi, u mnie zupełnie się nie sprawdził.
      O Sally Hansen bardzo dużo słyszałam i mam zamiar sobie kupić.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty