Delia Cosmetic, Dairy fun, Fizzing Bath Bombs, Musujące kule do Kąpieli


W opakowaniu są 3 kule każda po 100g.
Kule kupiłam w drogerii Sekret Urody, ich cena to 14,90 zł.

opis:


Kula pierwsza, jagodowa:


skład:


Przyjemna, bardzo dobrze się rozpuściła, w właściwie rozpieniła. Ładnie pachnie, może i nawet jagodami. ;-)
Ładnie zabarwiła wodę na niebiesko.




Kula druga, brzoskwiniowa:


skład:


Dobrze się rozpieniła, ładnie pachnie. Słodko. Delikatnie zabarwiła wodę.



Kula trzecia, truskawkowa:


skład:


Ładnie pachnie, czymś co przypomina truskawki. Ładnie zabarwiła wodę, dobrze się rozsyczała.


Podsumowując jest to całkiem przyjemny zestaw kul do kąpieli. Może nie porwał mnie swoją wspaniałością i nie zachwycił, ale mimo wszystko cieszę się, że ich używałam.

Wszystkie kule ładnie się rozpuszczały, troszkę szybko, bo można było to przegapić, ale dałam radę.
Zapach był miły dla nosa, troszkę sztuczny i słodki i nie do końca kojarzył mi się z danym zapachem.

Jest jeszcze jeden zestaw tych kul i może się kiedyś skuszę na zakup.

pozdrawiam





Komentarze

Popularne posty