Wibo Extreme Nails Lakier do Paznokci

 
 
Posiadałam kolor numer 181. Kupiłam go w Rossmannie za 3,05 zł. Jego pojemnośc to 8,5 ml.
 
Tak wyglądał na paznokciach:




 
Jak dla mnie to raczej paskudnie. Osobiście to strasznie go nie lubiłam. Jedyną zaletą był kolor - ładny, pudrowy różowy. Idealnie stapiał się z płytką paznokcia, więc był idealny na co dzień. Poza tym był beznadziejny. Tworzył niesamowite smugi, które nawet widać na zdjęciach. Bardzo szybko odpryskiwał, pół dnia i można zmywać lakier.
Pędzelek był dramatycznie mały, przez co bardzo kiepsko się nim malowało. Strasznie nieporęczny był i zawsze bałam się go używać.
Konsystencja była jak dla mnie trochę zbyt lejąca.
 
Jest to kolejny lakier Wibo, który był beznadziejny, dlatego chwilowo "odpoczywam" od tych lakierów.
 
 
 

Komentarze

Popularne posty