Serpol - Cosmetics, Oceania Romantic ROSE, Żel pod Prysznic z Ekstraktem z Róży
 
Jest to mój kolejny udany zakup żelu pod prysznic Oceania, oczywiście kupionego w Biedronce.
 
 
Jego pojemność wynosi 500 ml, cena - 2,99 zł.

 
Była to edycja limitowana, która pojawiła się w sklepach przed walentynkami. Nie przeszkadzało mi to jednak, że używałam tego żelu po walentynkach.
 
skład:
 
 
Związane jest to oczywiście z fantastycznym zapachem tego żelu. Delikatny i subtelny zapach róży i tak jak zapewnia producent żel był delikatny i relaksujący. Z wielką przyjemnością używałam go pod prysznicem. Po całym dniu był idealny.
Używałam go również jako płyn do kąpieli i wtedy różany zapach otulał mnie zupełnie. Bardzo przyjemnie się wtedy czułam.
 
Był wydajny i łagodny. Bardzo dobrze się pienił. Był to kolejny udany kosmetyk pod prysznic z tej serii kosmetyków.


 
 

Komentarze

Popularne posty