Schwarzkopf & Henkel Schauma Fresh it Up! Szampon Przeciwłupieżowy
 
Kolejny szampon Schaumy przetestowany i oto właśnie czas na recenzję.
Szampon wygląda tak :
 

 
Duża, poręczna butelka. Idealna pod prysznic, bo nie ślizga się w dłoniach. Bardzo dobrze się otwiera i łatwo się wylewa. No co tu dużo pisać, jest to typowe opakowanie szamponów Schauma.
 
Co o tym szamponie pisze producent :

 
Kupiłam go w Rossmannie i zapłaciłam 5,99 zł.
Kupiłam go z czystej ciekawości, bo problemów z łupieżem raczej nie miałam, choć wiadomo, że w sezonie czapkowym taki szampon p/łupieżowy się przyda.

 
No i co się okazało? Ano to, że szampon jest raczej zwyczajny i normalny. Bez szału i polotu. Nie jestem przekonana czy jest p/łupieżowy, bo na początku stosowania dostałam od niego łupieżu. Potem jakoś się to zmieniło, ale jego działanie było dalekie od ideału.
Używałam wcześniej szamponu Schauma 7 Ziół KLIK i  był bardzo dobry. No cóż, nikt nie obiecywał, że wszystkie szampony Schauma musza być bardzo dobre.
 
Niestety miałam duże opakowanie, które okazało się nadspodziewanie wydajne. Szampon ma dosyć przyjemną, treściwą konsystencję. Dobrze się pieni i ogólnie jest przyjemny w użyciu. Tylko nic nie robi.
 
 

Komentarze

Popularne posty