Perełki do Kąpieli - Kształt Zwierzątka


Ostatnio zostałam wielką fanką kąpieli w wannie i staram się, przynajmniej raz w tygodniu napełnić ją po brzegi i wrzucić coś ładnie pachnącego.
Tym "czymś" były ostatnio takie zwierzątka wypełnione olejkiem, które miały mi uprzyjemnić wieczorną kąpiel.
 
 
Kupiłam  je w drogerii Sekret Urody, cena 1,50 zł/sztuka.
Drogo czy niedrogo? można podyskutować. Teraz wiem, po ich użyciu, że drogo, ponieważ kąpiel nie sprawiła mi zupełnie przyjemności.

 
Olejków jest jak na lekarstwo, woda właściwie nie zmieniła swojego napięcia i zupełnie nie natłuszczała skóry. Używałam kiedyś serduszek z Douglasa KLIK i zupełnie nie ma porównania. Po ich użyciu nie musiałam używać balsamu, bo skóra była jedwabiście gładka. Po tych zwierzątkach właściwie nie było śladu. Zupełnie nie odczułam, czy to w kąpieli, czy po, jakiegokolwiek działania. Woda przez chwilę ładnie pachniała kwiatami i tyle.
Nie skuszę się więcej, zdecydowanie będę szukała czegoś innego.
 
 
 
 

Komentarze

Popularne posty