Oceanic, Oillan Baby, Krem Pielęgnacyjny do Twarzy i Ciała


 
Posiadałam 3 próbki tego kremu :
 
 
opis:

 
skład:

 
używałam go do smarowania buzi mojego synka.
Wiem, wiem, że jest to tylko próbka i nie oddaje wszystkich zalet oraz wad kremu stosowanego przez dłuższy czas. Mimo to chciałam napisać recenzję, ponieważ bardzo się sprawdził u nas i byłam z niego bardzo zadowolona. Próbki zachęciły mnie do zakupu produktu pełnowymiarowego.
 
Skóra mojego synka wymaga smarowania, bo robi się nieprzyjemnie sucha i szorstka ( zwłaszcza broda - oczywiście od śliny). Przy codziennej pielęgnacji jego skóry muszę stosować takie kosmetyki, które będą miały odpowiednią konsystencję ( lekkie, ale treściwe) i które będą się dobrze rozcierały i szybko wchłaniały w skórę ( syn nie cierpi być smarowany).
 
Ten krem ma fajną, lekką konsystencję. Bardzo dobrze się rozprowadza. Nie pozostawia białego filmu, który trzeba wcierać i wcierać. Szybko się wchłania. Bardzo dobrze odżywiał i nawilżał skórę na buzi.
Fantastyczny krem.
 
 
 

Komentarze

Popularne posty