Henkel, Fa, Sensual & Oil, Monoi Blossom, Żel pod Pysznic

Kupiłam w Biedronce taki zestaw :


W jego skład wchodził :

  • Żel pod prysznic Fa Sensual & Oil oraz
  • Szampon Schauma Nectar Nutrition Szampon - Nektar 250 ml, którego recenzję możecie przeczytać TUTAJ
 Za całość zapłaciłam 7 zł.




opis producenta:


skład:

 
Skończyłam ten żel i wcale nie żałuję. Był absolutnie zwyczajny. Nie powiem, że mi się nie podobał zapach, ale jakoś nie zapamiętałam w nim nic specjalnego. Codzienny prysznic bez rewelacji. Nie kupię ponownie.
Miał przyjemną konsystencję, trochę lejącą. Niesamowicie gładką, przypominającą olejek. Kolor był do tego bardzo podobny do olejku. Żel jednak nie zachowywał się jak olejek. Był po prostu zwykły.
Nie podrażniał, nie wysuszał, takie tam. Nic specjalnego.

Komentarze

Popularne posty