Farmona, Tutti Frutti, Wiśnia & Porzeczka, Krem do Dłoni i Paznokci, Odżywcza Energia dla Zniszczonych Dłoni
 
 
opis producenta:

 
skład:

 
Krem kupiłam w Biedronce, zapłaciłam 3 zł.
 
Bardzo lubię kremy do rąk, jestem ich prawdziwą fanką. Poza tym stosuje je codziennie, a nawet kilka razy dziennie. Firmę FARMONA również lubię, ale ostatnimi czasy przekonałam się, że kosmetyki tej firmy są bardzo zróżnicowane i tak właściwie to prawdziwa loteria ze znalezieniem czegoś dobrego.
Tak właśnie było z tym kremem do rąk. Niby wszystko ok, ale jakoś tak jestem na nie. Na pewno nie kupię ponownie.
 
Właściwie nic w tym kremie mnie nie przekonywało i polubiłam go do końca. Zapach denerwował mnie strasznie. Był sztuczny i taki chemiczny.
 
Działanie nawilżające było krótkotrwałe i powierzchniowe. Można się tak było smarować cały dzień, a efektów brak. Właściwie to miałam wrażenie, że po użyciu i wsmarowaniu go w dłonie, skóra jest bardziej przesuszona niż przed użyciem. Ja bardzo często w ciągu dnia myję dłonie i potrzebuje dobrego nawilżacza. Ten kem nie spełnił swojej roli.
 

Komentarze

Popularne posty