Wibo, Spectacular Me, Volume Mascara, Mascara Pogrubiająco - Wydłużająca z Gumową Szczoteczką



Tusz kupiłam w Rossmannie, zapłaciłam ok. 7 zł.


Szczoteczka wygląda tak:


Właściwie to nie polecam, osobiście nigdy więcej nie kupię.
"Spectacular me" to tylko pusta nazwa za którą kryje się zwykły tusz do rzęs. Makijaż był delikatny, codzienny. Czarny kolor był ładny, ale rzęsy nie były jakoś specjalnie podkreślone. Ot taki zwykły tusz pogrubiający i tyle.


Trwałość pozostawiała wiele do życzenia. W połowie dnia właściwie już go nie było. Puff, koniec. Dobrze chociaż, że nie osypywał się pod oczami.
Poza tym wyrzuciłam go po 2 miesiącach używania, bo coraz bardziej miałam wrażenie, że maluje się niczym i tylko w mojej głowie pojawiał się obraz pomalowanych rzęs. W rzeczywistości zupełnie nic nie było.
Pierwszy raz spotkałam się z takim tuszem i jestem zaskoczona, bo lubię tusze/kosmetyki Wibo.

Komentarze

Popularne posty