Wibo, Long - Lasting Liner, Konturówka do Oczu 

Posiadałam kolor ciemno - niebieski



Na powiece wyglądał tak:


Na zdjęciu powyżej jest tylko jedna warstwa. Czasami obrysowywałam dwa razy i wtedy kolor był ładniejszy i mocniejszy oczywiście. Kolor nie jest "czysty", zawsze miałam wrażenie, że jest to mieszanina różnych odcieni niebieskiego i coś takiego się pojawiło.

Kupiłam w Rossmannie, za ok. 4 zł. Jest ze mną już bardzo długo i staram się ją skończyć, bo mam jej już dosyć.

Kredka jest miękka i bardzo łatwo się nią rysuje kreskę. Idealna do osób początkujących. Mniej więcej w połowie miałam złamany rysik i ciężko było ją zatemperować.

Jest niesamowicie wydajna, końca nie widać w używania, a szczerze mówiąc przestała mi się podobać.

Fantastyczna jest natomiast temperówka. Bardzo dobrze się nią temperuje i zachowam sobie na przyszłość.

Nie kupię raczej, ale nie uważam, że jest zła.


Komentarze

Popularne posty