Rosmann, Isana, Żel pod Prysznic Keep Cool o Owocowym Zapachu


opis producenta:


skład:


Żel kupiłam w Rossmannie i zapłaciłam 2, 29 zł.

Jest absolutnie fantastyczny. Znaczy się zapach, ponieważ to jest moim głównym kryterium w przypadku żeli pod prysznic.
Pachnie cukierkami owocowymi. Mocno i wyraźnie. Bardzo lubiłam używać go po całym dniu, bo bardzo poprawiał mi się nastój.

Jest to jeden z lepszych żeli Isana jakie miałam przyjemność używać.
Myślę, że kupiłabym ponownie, choć jest tak bogata oferta, że nie wiem, czy bym się nie skusiła na inny. A właściwie, no cóż skusiłam się już.

Konsystencja jest płynna, "kremowa", taka typowa dla żeli pod prysznic. Kolor mocny i intensywny. Działanie zwyczajne i normalne. Dobrze się pieni, nie wysusza i nie podrażnia. Bardzo przyjemny kosmetyk.


Komentarze

Popularne posty