Oceanic, AA Oil Infusion 30+,  Krem na Noc Odżywienie i Wygładzenie Zmarszczek


opis producenta:




skład:



Dostałam w prezencie, krem ma pojemność 50 ml.

Nie wiem dlaczego nie zrobiłam zdjęcia słoiczka, chyba po prostu zapomniałam, a teraz jest to już niemożliwe. bo krem się skończył i słoiczek został wyrzucony.

Słoiczek był szklany z białą, plastikową nakrętką. W środku krem o przyjemnej, lekkiej konsystencji. Była jednocześnie dosyć bogata i treściwa. Bardzo dobrze rozprowadzał się na twarzy. Szybko wchłaniał i nie pozostawiał tłustej warstwy. No właśnie, jak dla mnie, to troszkę za szybko się wchłaniał, bo zawsze miałam poczucie lekkiego wysuszenia. Jest to krem na noc, a ja uważałam, że jest po prostu zbyt słaby i nie nawilżał, ani nie odżywiał zbytnio. Stosowałam go w okresie jesienno - zimowym, kiedy to moja skóra wołała pić, i ten krem mi nie pomógł niestety.
Myślę o nim z sympatią, jak zresztą o całej serii, jednak po ten krem nie sięgnęłabym ponownie.






Komentarze

Popularne posty