L`oreal, Garnier, Ultra Doux, Sekrety Prowansji, Szampon do Włosów Morela i Olejek Migdałowy



opis producenta :


skład:


Szampon kupiłam w hipermarkecie Auchan, zapłaciłam 5 zł. Jego pojemność to 400 ml. 

Używałam go w okresie jesiennym i w krótkim okresie w zimie. W sumie to byłam bardzo zadowolona. Pod względem działania bardziej odpowiadał mi szampon Garniera z lawendą i różą, którego recenzje możecie przeczytać TU

Czasami obciążał moje włosy i przyspieszał ich przetłuszczanie się. Generalnie lepiej sobie radził, gdy nie nakładałam odżywki, bo wtedy to już zupełnie była klapa... i to w dosłownym znaczeniu tego słowa. 
Na pewno nadrabiał zapachem, który bardzo śliczny o odprężający. Czy to były morele? nie mam pojęcia, ale to nieważne, bo był i tak śliczny.

Komentarze

Popularne posty