Global Cosmed, Bobini, Szampon i Płyn do Kąpieli, Malinowa Frajda



Szampon i płyn do kąpieli z olejkiem ze słodkich migdałów, malinowa frajda, dla dzieci powyżej 1-go roku życia. Malinowa frajda to super zabawa w kąpieli! Szampon i płyn myje i pielęgnuje ciało oraz włosy Twojego maluszka. Zawiera olejek ze słodkich migdałów, który łagodzi podrażnienia, nawilż i wzmacnia strukturę lipidowa skóry. Dzięki pH neutralnemu dla skóry, nie narusza jej bariery ochronnej. Pozostawia włosy miękkie i błyszczące, ułatwia ich rozczesywanie i nie szczypie w oczy. Nie zawiera barwników, parabenów, silikonów. Produkt przebadany dermatologicznie. Produkt uzyskał pozytywną opinię Instytutu „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” nr 52/DKJ/2014.


skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Sodium Methyl Cocoyl Taurate, Coco Glucoside, Glyceryl Oleate, Disodium Lauryl Sulfosuccinate, Glycerin, Polyquaternium-22, PEG-4 Distearyl Ether, Distearyl Ether, Dicaprylyl Ether, Prunus Amygdalus var. Dulcis Oil, Hydrolyzed Sweet Almond Protein, Potassium Palmytoil Hydrolyzed Wheat Protein, Parfum, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Alcohol Denat., Denatonium Benzoate.



Jego pojemność to 400 ml, kupiłam w Rossmannie i zapłaciłam 3,90 zł.

No tak, więc kupiłam, zużyłam i wyrzuciłam opakowanie. Jakoś nie jestem fanką Bobini, kupuję, ale nie spodziewam się super produktu. Przynajmniej był tani. Chociaż to. Nie wiem dlaczego producent na opakowaniach opisuje zapach tego kosmetyku, przecież to i tak nie pachnie zbytnio malinami, słodkimi migdałami też nie. Jest to taki delikatny szampon i płyn do kąpieli dla dziecka i tyle. Dużo takich jest dostępnych, więc można przebierać i wybierać. Piana robi się tak średnio, należy dużo wlać płynu, żeby było jej więcej i żeby szybko nie zniknęła z wanny.

Nie kupię więcej. 
W każdym razie mam taką nadzieję. 
Postaram się jednak nie wybierać tego zapachu.

Komentarze

Popularne posty