Dax Cosmetics, Essence Planet by Perfecta, Masło do Ciała Czekolada & Kokos, Ujędrniające



opis producenta:


skład:


Masło wyglądało tak:


Masło kupiłam w Lidlu, jego pojemność to 25 ml, zapłaciłam 5,99 zł.

Fajne masło, bardzo miło wspominam i chętnie kupiłabym je ponownie oraz inne "smaki" z tej serii.
Masło ma gęstą konsystencję, bardzo kremową i bardzo dobrze rozprowadza się po skórze. Szybko się wchłania i generalnie nie pozostawia śladów, choć raz zdarzyło mi się, że następnego dnia po użyciu miałam brązowe plamy na łydce.
Zapach był cudny. Idealny na zimowe, zimne wieczory. Rewelacyjnie pachniało czekoladą i to na dodatek taką prawdziwą, gorzką, a nie chemikaliami. Kokosa tam nie wyczuwałam.
Działanie nawilżające było raczej na niskim poziomie. Ujędrnienia brak zupełnie. Mimo to, miło wspominam, ale tylko ze względu na zapach.


Komentarze

Popularne posty