Rossmann, Isana, Krem do Rąk Rumiankowy z Ekstraktem z Rumianku i Pantenolem



opis producenta:



skład :




Krem kupiłam w Rossmannie, za 2,99 zł, jego pojemność to 150 ml.
Kupiłam go ponieważ było go dużo i był tani, no i dlatego, że skończył mi się krem do rąk. Jestem miłośnikiem kremów do rąk, używam kilkakrotnie w ciągu dnia i bardzo lubię mieć nawilżone i odżywione dłonie. Ten krem mnie nie zachwycił. Nie lubię takich "rzadszych" kremów, preferuję bardziej gęste i kremowe.
Ten krem nie jest zbytnio gęsty. Nie jest kremowy i "bogaty". Dobrze się go rozprowadza na dłoniach i szybko się wchłania, ale działanie jest raczej krótkotrwałe. Ładnie pachnie, na pewno nie rumiankiem, ale to nic nie szkodzi. 
Szybko ubywa ze słoiczka, zwłaszcza przy częstym stosowaniu.
Nie podoba mi się jednak wersja opakowania - słoik - bo zawsze nabierałam więcej kremu niż było to konieczne.

Podsumowując - kupiłam, zużyłam i więcej nie wrócę.

Komentarze

Popularne posty