PharmaCF, Bioavena, Żel do Higieny Intymnej Łagodzący podrażnienia Nagietek



 skład:


opis producenta:


Żel ma pojemność 500 ml, kupiłam go w hipermarkecie Auchan, zapłaciłam ok. 5 zł.
Nic specjalnego. Więcej nie kupię. Zupełnie mi nie pomógł w pielęgnacji. To było takie łagodne mydło, idealne do codziennej pielęgnacji. Nic nie wnosiło, dlatego po pewnym czasie po prostu mi się znudziło i przestałam używać. Zupełnie nie dostrzegłam różnicy po odstawieniu.
Długo, długo leżało na półeczce, aż w końcu postanowiłam skończyć to opakowanie, żeby nie zalegało. Dlatego tez używała właściwie do wszystkiego : jako żel do higieny intymnej, jako mydło, jako żel pod prysznic, jako szampon do włosów, myłam nim buty i umywalkę i wannę i w końcu zużyłam.
Był niesamowicie wydajny. Konsystencja dosyć płynna, zapach nijaki, kolor taki jak na zdjęciu. Pompka dobra, nie zacinała się.

Komentarze

Popularne posty