Dax Cosmetics, Perfecta Beauty Babe, Upiększający 

Mineralny Krem BB, Cera Jasna


Wyjątkowa formuła kremu stworzona w oparciu o minerały i kwas hialuronowy, skutecznie nawilża i wygładza skórę. Delikatnie koloryzuje skórę nadając jej zdrowy i wyrównany koloryt. Stapia się ze skórą ujednolicając i rozjaśniając cerę. Podkreśla jej blask i promienny wygląd. Ukrywa niedoskonałości i zmniejsza widoczność drobnych zmarszczek. Krem skutecznie ochrania skórę przed negatywnym działaniem czynników zewnętrznych. Skierowany do pań o każdym typie cery, zwłaszcza młodych aktywnych kobiet (25+).
  • nawilża i wygładza skórę
  • ujednolica i rozjaśnia cerę
  • delikatnie koloryzuje skórę
  • ukrywa niedoskonałości
  • nie zatyka porów
  • bez parafiny


Tubka wygląda tak:


Długi i wąski początek, dzięki czemu można było wyciskać krem po kropelce. Bardzo mi się to podobało.


Kolor kremu był jasny, idealnie stapiał się z moją cerą.





Krem ten kupiłam w Rossmannie, za 9,95 zł. Była to jakaś wyprzedaż i miałam takie wrażenie, że nie będzie już dostępny w sprzedaży. Nie widziałam go również w innych sklepach.
A szkoda, bo był to absolutnie fantastyczny krem BB.


To był taki kosmetyk, który naprawdę upiększał. Cera była rozświetlona i nie mówię tutaj o tandetnych drobinkach, bo ich absolutnie nie było.
Twarz wyglądała na wypoczętą, a Tylko Stwórca wie, ile nieprzespanych nocy miałam wtedy, gdy używałam tego kremu. Wszyscy natomiast zachwycali się, jaką to ja mam piękną buzię. O rety.
Kolor był idelany dla mnie, nie ciemniał i nie spływał. Pod koniec używania, zauważyłam, że znikał w połowie dnia, ale było to lato, więc nie było to dla mnie dużym problemem. 
Był kremowy, ale nie tłusty. Dobrze się rozprowadzał i szybko wchłaniał.

Dla mnie był idealny.









Komentarze

Popularne posty