Dax Cosmetics, BeBeauty, Zestaw Startowy AGE REPAIR 40+ Program Pielęgnacji Skóry 3 Kroki
cz. 2

Kupiłam taki zestaw w Biedronce, cena 5 zł.


Krok 2

Maseczka Przeciwzmarszczkowa Intensywnie Wygładzająca z Ceramidami Roślinnymi, Witaminami C, E i Ekstraktem Sojowym


skład:


tak wygląda tubka:



Maseczka ma pojemność 30 ml.

Szczerze mówiąc byłam bardzo pozytywnie zaskoczona jej działaniem. Co prawda działania p/zmarszkowego za bardzo nie widziałam, ale działanie wygładzające i nawilżające było widać i czuć na skórze. W moim wypadku były to głównie policzki, w które ten kosmetyk bardzo ładnie, zauważalnie wsiąkał i po zmyciu czułam ukojenie. Mój krem na noc niestety nie radzi sobie zbytnio z nawilżeniem czy odżywieniem (recenzja w przyszłości, jeszcze go nie skończyłam).
Szkoda, że to była taka mała pojemność, ale maseczka była nawet wydajna. Bardzo kremowa. Rewelacyjnie się rozprowadzała i można było straszyć białą twarzą. Przyjemnie pachniała.

Bardzo dobry, niepozorny kosmetyk.





Komentarze

Popularne posty