Coty, Astor, Soft Sensation, Nawilżająca Szminka w kredce


Napisy są już pościerane, od długiego użytkowania. 



Niewielka ilość szminki




Tak wygląda kolor




Posiadałam kolor 008 - Hug Me



Kolor + nawilżenie + połysk
Szminka, balsam oraz błyszczyk w 1


Otrzymałam do testowania od strony Wizaz.pl.

Byłam nią zachwycona. Bardzo lubiłam ją używać. Pamiętam, że wtedy gdy wystawiałam jej opinię na wizażu przyznałam jej 3,5 gwiazdki.

Największym plusem był oczywiście kolor, który idealnie stapiał się z kolorem moich ust.
Tak bardzo podobał mi się kolor, że właściwie używałam dosyć sporadycznie, żeby wystarczyło na dłużej. Opakowanie jest jednak mylące, bo nie pokrywa się zbytnio z kolorem szminki.

Moja miłość do niej skończyła się, gdy zaczęłam używać jej częściej, a właściwie codziennie, bo już zdecydowanie odleżała swoje na półeczce i chciałam się jej pozbyć.
Szminka jest bardzo nietrwała i na moich ustach wytrwała najdłużej 20 minut. Zostawała na wszystkim, czego dotknęłam. Miałam ciągle brudne kubki. Bardzo łatwo było ją zetrzeć z ust i przeciągnąć na skórę. Miała również dosyć sporo drobinek, które jakoś się nie ścierały i zostawały w okolicach ust.
Nie wiem czy mnie nawilżała, raczej nie odczuwałam ulgi spierzchniętych ust.

Uważam, że jest troszkę za droga w stosunku do jakości.
Raczej nie kupię więcej.



Komentarze

Popularne posty