Avon, Naturals,  Face Radiance Rose Cleanser, Różany Żel do Demakijażu

opis producenta:


skład:


Żel ten kupiłam u konsultantki Avon za 5 zł. Jego pojemność to 125 ml.
Bardzo dziwny kosmetyk. Właściwie to jego konsystencja jest bardzo dziwna. W życiu bym nie powiedziała, że to żel. Dla mnie był to krem. Tłusty krem. Gdy nałożyłam więcej na twarz to wyglądałam jak z reklamy pianki do golenia. Bardzo gęsta, kremowa konsystencja. Tłusta. Producent zaleca ścierać wacikami, ale nigdy tak nie robiłam, bo wydawało mi się, że to mnie nie oczyści. W sumie ten żel nie oczyszczał skóry dokładnie. Bardzo wiele razy zdarzyło się, że po zmyciu, przecierałam wacikiem nasączonym tonikiem i był zabrudzony. Przy mocniejszym makijażu zupełnie sobie nie radził z demakijażem i oczyszczeniem skóry.
Był bardzo wydajny. Stosowałam go strasznie sługo i końca nie było widać.
Bardzo ładnie pachniał różą. Zapach zupełnie mi się nie nudził i czułam go przez cały czas.

Właściwie to był kiepski i nie kupiłabym ponownie. Właściwie to nie jest już chyba dostępny, ale nie wiem.









Komentarze

Popularne posty