Torf Corporation, BeBeauty, Micelar Water Sensitive, Łagodzący Płyn Micelarny 3 w 1


Opis Producenta: 


skład: 



Kupiłam ten kosmetyk w Biedronce za 3,29 zł. Pojemność 200 ml.
Nie lubiłam używać i nigdy więcej nie kupię. Może skuszę się na inne rodzaje, ale za ten dziękuję bardzo.
Zaczęłam go stosować na urlopie, były ogromne upały i potrzebowałam czegoś do przecierania twarzy. Akurat była na to promocja, więc sobie kupiłam. Producent zaleca przecierać twarz wacikami nasączonymi tym czymś. W trakcie upałów niestety, ale się to nie sprawdziło. Ciągle miałam uczucie "lepkości" i braku świeżości na twarzy. Pojawiła mi się nawet jakaś krostka na brodzie.
Po urlopie odstawiłam na półeczkę.

Podczas drugiego wyjazdu zmywałam sobie normalnie wodą i wrażenie było lepsze, ale w dalszym ciągu nie byłam przekonana do tego cuda.

Komentarze

Popularne posty