Laboratorium Kosmetyczne dr Irena Eris, Lirene DermoProgram, Wygładzający Balsam Anty-Cellulitowy Będę Mamą


Opis producenta :


skład:


Balsam ma pojemność 200 ml. Kupiłam go w Rossmannie za 19,99 zł wraz z Serum do Biustu z tej samej serii. Balsam już skończyłam, natomiast Serum do Biustu wciąż używam.
I na wstępie odradzam zakup. Nie jestem w ciąży, po prostu chciałam bardziej specjalistyczny kosmetyk do tego mojego ciała i akurat natrafiłam na taką promocję. Uznałam, że spróbuję, zwłaszcza że kosmetyki dla przyszłych mam powinny działać.

No cóż to nie działało.
Ten balsam nie robi nic. Jest to po prostu przyjemny, codzienny balsam, który troszkę nawilżył moją skórę, ale tak raczej po powierzchni. Bardzo dobrze się rozprowadzał, szybko wchłaniał i nie zostawiał tłustej/białej warstwy. No cud, miód i orzeszki. Aha i bardzo przyjemnie pachniał. Tylko nic nie robił. Szybko się skończył, ale nie wiem czy to takie dobre było. 
Nie kupię więcej.

I przepraszam bardzo, ale to, że na opakowaniu jest napisane :rekomendowane przez ginekologów" jakoś mnie nie przekonuje, bo nie wiem jaki wpływ na ten balsam ma ginekolog. 

A Wy co sądzicie o tej serii?

Komentarze

Popularne posty