Dax Cosmetics, Perfecta Professional, Hialuronowe Nawilżanie, Profesjonalny Zabieg Wygładzająco - Nawilżający Papaina + Kwas Hialuronowy


opis producenta :


skład: 



Maseczka ma pojemność 2x5 ml, kupiłam ja w Biedronce za 1,49 zł.


Peeling ma kremową i niezbyt gęstą konsystencję. Nie widać żadnych drobinek, ziarenek itp..Nakłada się go na twarz i pozostawia na 15-20 min. Nie trzemy, nie wcieramy, zupełnie tego nie dotykamy. Wystarczył ledwo, ale to bardzo ledwo na dwa razy. Właściwie to powinnam była go użyć na raz i nie mordować się dalej z tym kosmetykiem. 

Nałożyłam i siedziałam 20 min. z tym czymś na twarzy, po tym czasie zmyłam i nic, absolutnie żadnej różnicy "przed" i "po".



Maseczka ma podobną konsystencję, troszkę bardziej jest płynna. Również ledwo, ledwo wystarczyła na dwa razy. Podobnie jak z peelingiem pozostawia się ją na twarzy na 15-20 min. i po tym czasie nadmiar ścieramy wacikiem. Pozwalamy jej wniknąć w skórę.

Nałożyłam i kolejne 20 min. z tym czymś na buziaku siedziałam. Pozwoliłam wnikać ile tylko się dało, ale kurcze jakoś nie zobaczyłam żadnego efektu. Zaznaczam jeszcze, że nie starłam nadmiaru, tylko ordynarnie zmyłam, bo jakoś mnie nie przekonują takie maseczki, które można nałożyć na całą noc, bo zawsze pojawia się na mojej twarzy jakaś "niespodzianka" po takiej kuracji. Poza tym jest to moja kolejna maseczka od Dax Cosmetics i wiem czego mniej więcej się po nich spodziewać. Tak szczerze mówiąc im więcej ich używam tym coraz bardziej nie przepadam za tą firmą.

Spędziłam w sumie 40 min z nałożonym kosmetykiem i stwierdzam, że w żaden sposób nie wpłyną na poprawę stanu nawilżenia mojej skóry. Ani nawilżenia, ani oczyszczenia.

Absolutnie odradzam ten kosmetyk. Szkoda czasu i pieniędzy.



Komentarze

Popularne posty