Torf Corporation-Fabryka Leków, Soft Naturals, Moisturizing Hand Cream, Nawilżający Krem do Rąk




 Skład: Aqua, Glycerin, Paraffinum Liquidum,Cetearyl Alcohol, Ethylhexyl Stearate, Tristearyl Citrate, Cyclomethicone, Ceteareth-20, Hydroxyethyl Urea, Aloe Arborescens Leaf Extract, Rosa Centifolia Flower Extract, Jasminum Officinale Flower Extract, Bellis Perennis Flower Extract, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Propylene Glycol, Parfum, Carbomer, Sodium Hydroxide, Xanthan Gum, Methylparaben, Propylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol.

Krem ten kupiłam w hipermarkecie Auchan. Zapłaciłam za niego 1,99 zł. Jego pojemność to 100 ml. W zasadzie był to całkiem przyjemny krem do rąk. 


Nie kupię go jednak więcej.

Dla mnie był zbyt płynny. To nie była treściwa, kremowa konsystencja. Dodatkowo działanie nawilżające było raczej powierzchniowe i krótkotrwałe. Czasami miałam wrażenie, że smaruje się wodą. Zero efektu. Często myję ręce i zmywam naczynia i ten krem nie pomagał w utrzymaniu nawilżenia rąk. Właściwie to bardzo często borykałam się z uczuciem ich przesuszenia.
Bardzo przyjemnie pachniał. To mi się podobało.
Nic specjalnego.

Komentarze

Popularne posty