Linteo Baby, Soft & Cream, chusteczki nawilżane dla dzieci


Chusteczki czyszczące nasączone mleczkiem pielęgnacyjnym z wyciągiem z nagietka lekarskiego. Oczyszczają, pielęgnują i chronią skórę przed powstawaniem odparzeń. Nie zawierają parabenu i emulgatorów PEG, obniżając w ten sposób ryzyko powstania alergii. Utrzymują naturalne pH skóry, nie zawierają alkoholu, dermatologicznie testowane.



skład: Aqua, Coco Glucoside, Caprylyl Capryl Glucoside, Glycerin, Phenoxyethanol, Propylene Glycol, Parfum, Panthenol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Dimethicone, Allantoin, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Glucose, Tocopheryl Acetate, Citric Acid.


Chusteczki kupiłam w hipermarkecie Carrefour. Zapłaciłam 3,59 zł. W opakowaniu są 72 chusteczki. Kupione właściwie tylko dlatego, że byłam z rodziną na wyjeździe i skończyły mi się chusteczki. Poza tym cena była korzystna. Spróbowałam więc i byłam z nich bardzo zadowolona. Chusteczki bardzo dobrze się wyciągało, pojedynczo nie było problemu i jedną ręką też. Były odpowiednio grube i nie wyciągałam sznurówek z opakowania. Wszystkie były identycznie wilgotne i odpowiednio wilgotne.
Przyjemnie pachniały.
Bardzo pozytywne zaskoczenie. Polecam zakup, sama kupię ponownie.

Komentarze

Popularne posty