Joanna Sensual, Balsam do Ciała Olejek Arganowy Odżywczo - Regenerujący



Opis producenta: 


skład: 


Kupiłam ten balsam w hipermarkecie Auchan. Zapłaciłam 6,47 zł, balsam ma pojemność 200 ml. 
Był przyzwoity, średni. Idealny do codziennej pielęgnacji. Działanie nawilżające było średnie, dosyć powierzchniowe. Miał przyjemną, kremową konsystencję. Bardzo dobrze się rozprowadzał i szybko wchłaniał. Taka konsystencja miała jedną wadę - mniej więcej od połowy opakowania balsam nie chciał "wyjść" z opakowania. Musiał stać dnem do góry. Opakowanie było sztywne, trudno się rozcinało. Jest bezbarwne, więc ten kolor, który my widzimy jest kolorem balsamu. Dla mnie był przyjemny. Taki pozytywny. Zapach też był miły dla nosa.
Generalnie lubiłam go stosować i z przyjemnością po niego sięgałam. Może dlatego tak szybko się skończył. Choć to tylko 200 ml, więc szybko się kończy, przy codziennym stosowaniu.

Tego konkretnego balsamu raczej nie kupię, ale polecam zakup i chętnie przetestuje inne z tej serii. 






Komentarze

Popularne posty