Intersilesia McBride, Żel pod Prysznic Delikatny

Żel ten można kupić w hipermarkecie Auchan. Jego pojemność to 300 ml, kosztował 1,74 zł.



Wygląda tak :


Już po zdjęciach kosmetyku można stwierdzić, że to to jest niewiele warte. Ba, już jak to zobaczyłam pierwszy raz to to wiedziałam. Kupił mąż, bo chciał zbadać ile to to jest warte. Czy ten żel jest wart tych pieniędzy? raczej nie. Szkoda kupować, choć kosmetyk nie jest jakoś tragicznie zły.
Wygląda nieciekawie w opakowaniu ( i poza nim), Kojarzy mi się z rozpuszczonym szarym mydłem. Konsystencja jest raczej wodnista, ale ujdzie. 
Zapach - mocno rozwodniony kremowy ( jest taki zapach?). Przynajmniej nie pachnie szarym mydłem ;-).

Umyć to się człowiek tym umyje. Nie podrażnia i nie wysusza skóry. Szybko ubywa z opakowania. Nie ma natomiast uczucia odprężenia po całym dniu, bo po prostu się umyłam i tyle.
Nic ciekawego, nie polecam zakupu.




Komentarze

Popularne posty